czwartek, 16 stycznia 2014

muzycznie

Kocham muzykę od dziecka! Muzyka jest we mnie. Kiedy słyszę moją ulubioną nutę wpadam w trans. Nic już się nie liczy. To tak jakbym się rozpływała wraz z kolejnymi dźwiękami . Potrafię w kółko puszczać jedną i ta samą piosenkę, zamknąć oczy , tańczyć ,śpiewać, po prostu rozkoszować się tą chwilą, i tak do porzygania ;p Pamiętam, że moja matka zawsze mnie o to wyzywała. Mój mąż też się czasem krzywi, bo ile można słuchać tego samego? Ale oni chyba nie rozumieją jak to na mnie działa. Sama do końca nie wiem jak to jest, ale gdybym musiała wybrać między słuchem a wzrokiem, wybrała bym to pierwsze. Naszczęście mogę się cieszyć tym i tym. Lucky me! :D
Znam mnóstwo utworów i bardzo szybko chwytam nowe dźwięki,  jednak nigdy nie pamiętam tytułów i wykonawców inaczej już dawno bym zaistniała w ''jaka to melodia'' , ha!
Nie interesuje się gatunkami muzycznymi, dla mnie najważniejszy jest dźwięk. Musi coś być w nim specjalnego, coś co mnie porwie, coś co mnie zauroczy, a ostatnio są to nuty System Of A Down. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz