środa, 2 października 2013

kulfon, kulfon co z ciebie wyrośnie? Terapia - jedenasty tydzień

Mam takiego Kulfona, który siedzi sobie na moim prawym ramieniu. Siedzi i zrzędzi. Minę ma skwaszoną, włosy potargane i tak łypie na mnie posępnym okiem powtarzając w kółko to samo:

- nic nie potrafisz
- jesteś beznadziejna
- jesteś głupia
- jesteś brzydka
- powinnaś to zrobić wcześniej
- powinnaś to zrobić szybciej
- powinnaś to zrobić lepiej
- powinnaś....bla bla bla....
I tak do porzygania, a ściśle mówiąc do czasu kiedy to złapię doła i nawet dupska z kanapy nie chce mi się ruszyć.
Choć Kulfon był ze mną od zawsze, dopiero wczoraj zdałam sobie sprawę z jego istnienia.

Kulfon, do tej pory w większości przypadków wygrywałeś ,ale teraz zostałeś zdemaskowany! Zobaczymy jak sobie poradzisz z moim racjonalnym umysłem! Teraz na każde twoje negatywne słowo postawię kontrę! In your face bitch!!! ;)


6 komentarzy:

  1. Ciekawe kiedy zrozumiesz, że na drugim ramieniu siedzi żaba Monika, która mówi dokładnie odwrotne rzeczy. Zawsze chwali jeśli coś Ci się udaje, zawsze docenia każdy wysiłek i zawsze twierdzi, że jesteś w tym najlepsza, w tamtym najbardziej biegła a w czymś innym najsprawniejsza. Musisz tylko dobrze spojrzeć w lustro, a zauważysz tę małą, zieloną żabkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że tą zieloną żabką muszę być ja sama. Re re kum kum....

      Usuń
  2. nie no jebłem jak zobaczyłem tego kulfona :) będe ci pomagał zepchnąć tego dziada z ramienia raz na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany ♥ Już wczoraj trochę go tam od tyłu poszturchałeś ;p

      Usuń
  3. Hej Madzia Tak sobie mysle ze Ty masz Kulfona a ja chyba jego klona Bo jak przeczytałam co ten Twój Kulfon mowi to bardzo przypomina mi tego osobnika który u mnie siedzi chyba już na calych plecach i wrzeszczy do mnie dokładnie to samo ;-/ Tak czy inaczej nie daj się Trzeba walczyc i zdeptać gnoja :) Buziaki wielkie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Trzeba gnoja zdeptać! Święte słowa :)
      Mam nadzieje że i Tobie się to uda.

      Usuń