środa, 4 grudnia 2013

w przedświątecznym nastroju

Co prawda choinki jeszcze nie ma, ale prezenty już zapakowane :)  Niedługo zabieram się za wypisywanie świątecznych kartek. Za wcześnie? Może i tak, ale jak zrobię wszystko wcześniej to później ominą mnie kolejki w sklepach i na poczcie. Zdławie na szybca tą świąteczną gorączkę , a później wyskocze na łyżwy ,kiedy to inni będą się główkować co kupić najbliższym. A czemu by tak nie zrobić czegoś samemu? Czegoś ręcznie (może ustanie?). Co po niektórzy panowie pewnie mogli by przystać na takie rozwiązanie ;) Kochany, w tym roku nie licz na kolejną parę bokserek pod choinką :D

Nawet słyszałam dzisiaj w radio pierwszą świąteczną piosenkę :) A u mnie w aucie ostro rżnie Tokyo - Varius Manx.

2 komentarze:

  1. Doświadczyłem tego rżnięcia Varius Manx, prawie mi bębenki pękły :P pomysły na prezent jak najbardziej mnie zadowalaja :) <3

    Bart the Barbarian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany, do Ciebie gwiazdka może przychodzić kiedy tylko chcesz! :P
      Dzięki za wczoraj! ♥

      Usuń