środa, 13 listopada 2013

ciuciubabka

Tak samo jak nie mogę się odnaleźć w sporcie i zdecydować się na jeden ''styl'', tak samo niezdecydowana jestem w sztuce.

Próbowałam już dobrych kilku rzeczy. Skakałam na trampolinie, próbowałam tańca na rurze,tańca z szarfą gimnastyczną, hip hopu, jazdy na łyżwach, jazdy na rolkach, pływania, jazdy konno ,jogi, hot jogi, wspinaczki po ściankach, snorkelingu ,parasailingu i body buildingu. Ponad to jestem wykwalifikowanym instruktorem aerobiku, spinu, stepu, aqua gym'u, RIP:60 , treningu obwodowego , pump and tone ,posiadam dyplom outdoor trainera, no ale co z tego?

Podobnie rzecz ma się ze sztuką. Maluję, wycinam, kleje, ozdabiam, projektuję, robię zdjęcia i piszę wiersze. Miałam też swoje pięć minut na deskach teatru i na scenie muzycznej. Obecnie tworzę ciasteczka z modeliny ( wtf? how old are you? ) ,ale jakoś donikąd mnie to nie zaprowadziło:/  Nie znalazłam jeszcze konkretnego kierunku w którym mogła bym i chciała bym się rozwijać :/

Jakieś pomysły?


Edit: Pisząc ,że te przeróżne doświadczenia nigdzie mnie nie zaprowadziły miałam na myśli tylko i wyłącznie sukces i prestiż. Ale jak się nad tym tak głębiej zastanowiłam to te wszystkie rzeczy których dokonałam są taką łódką ,którą buduję po to by przeprawić się przez ocean życia. I za każdym razem ,kiedy czegoś dokonuję lub tworzę sprawiam, że ta łódka jest coraz lepsza i piękniejsza.

Teraz to wybrane na nieświadomce zdjęcie ma sens, ha!

2 komentarze:

  1. A ja to Ci trochę zazdroszczę tych wszystkich dokonań... Naprawdę masz się czym pochwalić...
    Pomyśl, że niektórzy budując taką listę jak Ty mogliby umieścić na niej tylko jedną pozycję. No może maksymalnie półtorej. Co wcale nie znaczy że w tej dziedzinie osiągnęli jakikolwiek sukces...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem to sama sobie zazdroszczę. Ciekawe ,że takie piękne rzeczy które dokonujemy każdego dnia tak szybko nam umykają z pamięci. Myślę ,że każdy mógłby się pochwalić pokaźną listą gdyby zaczął doceniać małe rzeczy,które tworzą naszą codzienność.
      Za czym stworzyłam tą listę myślałam sobie: Boże, ale jestem nudna :/ Teraz myślę: OMG ,kiedy tego wszystkiego dokonałam?! :D

      Usuń