sobota, 23 marca 2013

w zdrowym ciele zdrowy duch!

Depresja depresją ale ja nie zamierzam siedzieć na tyłku i czekać na lepsze dni! O nie! Jestem na etapie wprowadzania w życie kilku nowych ulepszeń :)

Nr.1 Szczota

Kiedyś wyczytałam w jakiejś książce że masaż szczota (zdjęcie poniżej) usuwa toksyny z ciała i polepsza krążenie. Taką szczotę już mam bo od razu po przeczytaniu książki popędziłam do sklepu żeby sobie ją kupić. Co prawda użyłam jej tylko kilka razy i to głównie do rozczesywania włosów :p ,ale teraz zaczynam regularnie masować całe ciało. 5 minut przed snem powinno wystarczyć bo dłużej chyba nie wytrzymam z tego względu że trochę ostra jest ta szczota i od razu po masażu ciało piecze jak cholera ale widocznie tak ma być.


Nr 2 Dobre myśli

Zaczęłam zapisywać przed snem i tuż po przebudzeniu ( o ile mam tylko czas) tak zwane ''dobre myśli'' , czyli kilka pozytywnych zdań w stylu '' dzisiaj będzie dobry dzień''. Nawet jeśli nic nie wskazuje na to że będzie dobry  napisać nie zaszkodzi ;)



Nr 3 Magiczny miód

Magiczny z przymrużeniem oka ;) Ale podobno działa! Manuka 400+ dobry na wszystko. Łyżeczka rano ,łyżeczka wieczorem. Wciąż czekam na pierwsze rezultaty.



Jak już to mi nie pomoże to ja już nie wiem!!!
 

1 komentarz:

  1. Bardzo dobre ulepszenia wprowadziłaś!!! Najważniejsze że dążysz do szczęscia i zmiany na lepsze, jestem z Ciebie bardzo dumny! :)
    A doktor miodek napewno pomoże!!!
    Tak trzymać pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń