środa, 13 marca 2013

gdzie oni są...

Kiedyś myślałam że jestem tak beznadziejna że nie potrafię nawiązać zdrowych relacji z drugim człowiekiem. Dzisiaj myślę że może spotykałam na swojej drodze beznadziejnych ludzi?
Mam niewielu przyjaciół, można by ich wyliczyć na palcach jednej ręki , ale przy tych kilku osobach czuję się sobą, choć jeszcze nie odkryłam kim tak naprawdę jestem.

Wcześnie rano zostałam poproszona by być druhną na ślubie moich znajomych! A że mieszkam na zachodzie i bycie druhną to...kind of a big deal cieszę się podwójnie! Po pierwsze wzruszył mnie fakt, że dostałam takie wyróżnienie ,a po drugie nie mogę się doczekać przymierzania sukienek , imprezy dla panny młodej i tego całego pozytywnego szumu wokół wesela :D Whoop whoop!!!


 Ooo...a tu prezentuje swój wczorajszy zakup. Hubba Bubba, guma która ledwo mieści się w ustach :) Ale jakie super balony wychodzą! Nie sądziłam że tu na nią natrafię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz